PRAVIDLÁ PRI PODÁVANÍ PODNETU A ŽIADOSTI
1. Podnet a žiadosť
Z pohľadu nadácie predstavuje podnet informáciu alebo výzvu, ktorá môže viesť k prijatiu nových opatrení, podpory projektov, ale tiež zmien v rámci jej činnosti.
Žiadosť o pomoc je oficiálna prosba adresovaná nadácii so žiadosťou o podporu. Nadácia neposkytuje finančné prostriedky formou sponzoringu, individuálnej podpory fyzických osôb ani daňovej asignácie.
Programy a podpora sú určené výlučne pre neziskové organizácie podľa konkrétnych špecifík grantových programov.
2. Podnet/ žiadosť je možné podať:
3. Evidencia podnetov
Nadácia eviduje všetky podnety v elektronickej podobe.
4. Vybavovanie podnetov
Žiadateľ je s výsledkom vybavenia podnetu oboznámený emailom do 30 dní. V prípade podania infožiadosti ohľadom hospodárenia s verejnými prostriedkami podľa zákonom stanovených lehôt.